Disney world

7 februari 2020 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Eindelijk is het dan zover. We gaan naar Disney world. We hadden de wekker gezet. Maar waren allemaal op tijd wakker. Even broodje gegeten en spullen gepakt en daar gaan we. We stappen om 8 uur in de auto. Om 8.30 uur gaat park open en om 9 uur alle attracties.  We moesten 12 min met de auto naar parkeerplaats. Dan nog 5 min met monorail naar de ingang. Kaartjes omwisselen en info en daarna konden we het park in. We waren om 8.55 bij het kasteel waar we nog een stukje opening konden zien. Alle sprookjes figuren bij het kasteel. En even vuurwerk. Daar schrok mirthe van. En dan op naar de verschillende attracties. We hebben er veel kunnen zien. Het was erg toeristisch. Lees druk. Sommige attracties moest je 120 min wachten. Dat hebben we dus niet gedaan. We hadden ook onze fastpass geïnstalleerd. Dan mag je 3 attracties kiezen waar je dan in de korte/snelle rij mag staan. Dat scheelde echt veel.

We hebben hele leuke/mooie/avontuurlijke en (te) spannende attracties gezien. We hebben genoten.  Ook hebben we 2 parrades gezien. Een lange en een korte waarbij je op straat mocht dansen met Disney figuren.

Om 18.45 waren we allemaal heel moe. En zijn we terug gegaan met de monorail naar de auto. De vuurwerkshow ging niet door vanwege de wind. Dit werd en lasershow. Die begon om 20.00 uur dat duurde echt nog te lang.

Moe maar voldaan gingen we terug naar ons hotel. Het was een top dag.  Het weer zat ook mee. Het was max 28 graden bewolkt en wind. Heerlijk. Heel goed vol te houden.

1. Henriette Zoontjens:
    7 februari 2020
    Hoi Luitjes wat zullen jullie veel te vertellen hebben, als jullie thuis zijn, ik denk dat je die belevenis met eigen ogen gezien moet hebben, bedankt fijne dagen, groetjes
  2. Tessa:
    7 februari 2020
    Ah zo leuk om jullie zo te zien genieten! Heel veel mooie herinneringen weer gemaakt samen! Nog even genieten en goede terugreis!
  3. Claudia:
    8 februari 2020
    Wat fijn dat jullie zo genieten lieverds en wat een leuke foto's van al jullie belevenissen! Jullie kunnen straks terug kijken op een onvergetelijke vakantie, heerlijk. Alvast een goede en veilige terugreis gewenst. Liefs en een knuffel voor Mirthe xxxx
  4. W maas:
    8 februari 2020
    Wat een leuke foto's .Geniet nog van de laatste dag. Wij wensen jullie een goede terugreis toe .Groetjes