Miami

20 januari 2020 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Zondagochtend 4.20 uur wekker loopt af. Mirthe wakker gemaakt  ik vraag aan Mirthe wat gaan we vandaag doen. Ze antwoord zwemmen haha. Nee dus vliegen en morgen zwemmen. hup in de auto op weg naar Schiphol. Dat verloopt prima  zo ook in schiphol vliegen we door alle controles.

In het vliegtuig doen we wat spelletjes kijken tv. Krijgen lekker te eten. Prima vlucht. Mirthe vraagt wel een aantal keer duurt het nog lang maar dat is een normale vraag. En ja het duurde 10 uur was ook wel lang.

Mooi op tijd in miami. Na een aantal controles en 1.5 uur later kunnen we naar taxi en dan naar hotel. Nog even bij strand kijken en hapje eten en om 18.30 uur plaatselijke tijd. Bij jullie 0.30 uur gaan we slapen. Mirthe heeft nl nog geen oog dicht gedaan vandaag😮🙃 en we vallen snel in slaap.  Om 4.00 uur plaatselijke tijd zijn we wakker bij jullie 10 uur. Midden in  de nacht. Nog even ritme zoeken.

Straks naar het cruise schip. Tot later

We zijn dus 5 dagen niet bereikbaar. En horen jullie later het verhaal. Tot vrijdag weer