St petersburg

31 januari 2020 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen vertrokken naar st petersburg/clearwater. Dit is de langste rit van de vakantie ongeveer 3.5 uur. Eerst gestopt bij de aldi, haha die kennen ze hier ook, en ontbijtje gekocht en daarna  picknickontbijt gedaan. Toen hebben we een stukje gewandeld door een natuurpark. Die helemaal over bruggen liep. We moesten er wel stil zijn. Beetje moeilijk voor die kleine van ons😂. Na de wandeling vervolgen we onze weg. Halverwege stoppen we bij de mac voor een hamburger als lunch. Mirthe mag kiezen, kipnuggets hamburger frietjes of boterham met jam. en ze koos het laatste. Zij zat dus een boterham te eten in de mac😋.

Met volle buiken vervolgen we onze weg. En komen in de middag bij ons hotel aan. Het weer is helaas wat minder geworden. Maar nog warm genoeg om het bubbelbad in te gaan. Zitten we in het bubbelbad komen er 3 mannen bij zitten. Die zeggen dan he Brabanders.  Grappig zit je gewoon met  nederlanders in het bubbelbad 10 uur van huis.

Daarna nog wat gegeten en op naar ons bedje.

We hebben gezinsuitbreiding. Mirthe is oma geworden. Tilly  heeft namelijk een baby gekregen. Van de aldi.

Groetjes

1. Henriette Zoontjens:
    1 februari 2020
    Bedankt voor de informatie, en hele fijne dagen, ze doet het wel goed hè Mirthe, fijn om dat te horen, maar ja kan niet anders met zulke ouders, doeiiiii👍🍀💁
  2. Walther en Leonie:
    2 februari 2020
    Hoi Mirthe hartelijk gefeliciteerd met je kleine Tilly en Erwin en Chantal zo jong al overgrootmoeder .Wat zijn wij dan .Geniet nog maar van de laatste week Knuffel voor Mirthe groetjes