Silver springs

4 februari 2020 - Silver Springs, Verenigde Staten

Vandaag een dagje rustig aan gedaan. Waren we ook allemaal even aan toe. Vanmorgen 1 uur gereden en een park bezocht.  Daarna gepicknickt. We mochten hotelkamer eerder op en zijn even op bed gaan rusten. Nou ja dat was de bedoeling maar daar dacht mevrouw anders over haha. Nou ja op de tablet kijken is ook rusten. Het is immers vakantie.

Daarna een wallmark bezocht voor brood en kaas voor morgen. Erwin wilde van zijn kleingeld af dus die was dat aan het tellen. Kreeg hij van de vrouw achter zich dollars aangeboden. Die dacht hoogstwaarschijnlijk dat dat onze laatste centen waren haha. Hij heeft dit natuurlijk niet aangenomen. Als je 3 weken kunt rondtoeren kan dat er ook nog wel van af haha.

Hierna een hapje gegeten. Tijdens het eten verteld dat we naar mickey Mouse gaan. Haar mondje viel open. Ze was zo blij. Gaan we naar euro Disney in Parijs vroeg ze haha. Mooi om haar reactie te zien. Het is nu 19.30 uur en Mirthe gaat proberen te slapen. Slaap lekker allemaal