Silverspring

5 februari 2020 - Silver Springs, Verenigde Staten

Na het ontbijt naar het mooiste park van florida geweest. Zo beschrijven ze het. Het was inderdaad een mooi park. En blok gewandeld, mirthe had plattegrond en wees ons de weg. Dus dat moet goed komen. Na de wandeling met een glasboot gevaren. Een mooie en aparte ervaring.

Hierna wederom gepicknickt en daarna terug naar het hotel. Een poging gedaan om te gaan zwemmen. Het was 24 graden dus prima temperatuur  alleen het water was niet echt verwarmd en het zwembad lag in de schaduw. Mirthe springt er gelijk in. Die roept, daar kom ik en daar gaat ze. Ja dan moet mama wel. Na 35 min toch maar de warme douche op gezocht. Lekker rustig aangedaan de rest van de middag. We worden allemaal een beetje moe en we moeten nog een paar dagen flink gas erop denk ik bij orlando.

1. Henriette Zoontjens:
    5 februari 2020
    Mooie ervaring, en uitrusten doe je thuis maar, ha ha, fijne dagen groetjes uit Tilburg
  2. Walther en Leonie:
    Hebben ze die boom nog recht kunnen krijgen met zijn tweeën. Geniet nog van de laatste dagen groetjes