Everglades naples

27 januari 2020 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen ontbeten bij subway. En hierna de auto gehaald. Dit verliep vlotjes. En dan snel miami uit en op naar de rust. Het rijden door miami verliep rustig omdat het zondagochtend is en lekker rustig op de weg.

We gaan op weg naar de everglades. Eerst een stop bij supermarkt om van alles in te slaan. En daarna opzoek naar krokodillen. Eerst even picknicken. Mirthe geniet er van. En zegt vaak ik zit er van te smullen.

We vervolgen de weg. Mirthe wil graag met een krokodil op foto. Oke van een afstandje mag dat wel. We slaan de weg af en vervolgen de weg over zandpad. Zo nu en dan stoppen en auto's en wij dus ook omdat er Iets te zien is en ja hoor we hebben verschillende krokodillen gezien.

Ook een keer een stukje gewandeld om mogelijk andere dieren te spotten. Ik vond dit minder stel je voor dat we verdwalen. Hier tussen de krokodillen.  Maar dat viel heel erg mee.

De weg duurde lang. Wij vinden het mooi en genieten van het uitzicht. Maar Mirthe vond het op den duur wel oké en stapte niet meer uit voor een krokodil. Snel verwend haha. Mirthe zat lekker filmpjes te kijken. De wc was ook leuk aldus Mirthe. Je kon er natuurlijk niet doortrekken. En toen ze naar beneden keek begon ze heel hard te lachen.

Hierna een stukje gereden en nog over een hele lange brug gewandeld door de mooie natuur. En op het einde nog een krokodil gezien.

Daarna onze weg weer vervolgd en kwamen om 17.30 uur bij hotel aan. Even rond gekeken en hapje gegeten.  En Mirthe gaat nu proberen te slapen. Ze is beetje hyper. Ze zegt heel vaak de vakantie is niet leuk. Maar is super leuk. Wat een schatje toch.

1. Noortje:
    27 januari 2020
    Zo te zien genieten jullie enorm! Veel plezier nog, groetjes van ons allemaal en een dikke knuffel voor Mirthe