Naples

28 januari 2020 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen was Mirthe on 6.30 uur wakker dus lekker lang dagje.  Na het ontbijt zijn we naar een dierenopvang geweest. We kregen een rondleiding en hebben er rondgekeken naar de dieren. We zagen onder andere krokodillen uilen vogels schildpadden en vissen. Hierna  een boottocht van 45 min. Daarna nog wat gespeeld in de kidsruimte. En gepicknickt.

Het was vandaag 20 graden. Iedereen gaf aan dat het erg koud is voor hier. We hadden vesten aan en dat was een prima weertje.

Alleen Mirthe wilde zwemmen en aangezien ze alleen een buitenbad hebben kon dat helaas niet. Het zwembad was wel verwarmd zei een personeelslid van hotel. Wij voelen, maar verwarmd daar stel ik me toch wat anders bij voor. Lees maar koud.

Daarna naar het hotel terug gereden en even gerust. Mirthe weer een beetje bijgetankt. Later in de middag naar de pier gegaan. Kijken naar de vele vissers en dolfijnen spotten. Helaas dat is dus niet gelukt. Wel gezocht niets gevonden. Ook gekeken naar de zonsondergang maar helaas te bewolkt. Hierna over het strand gewandeld waar Mirthe heel veel schelpjes had gevonden en we dus even moesten kiezen.

Daarna een hapje gegeten en terug nasr hotelkamer. Mirthe gast zo slapen wij kijken wat de plannen voor  morgen zijn.

De groetjes allemaal

1. Claudia:
    28 januari 2020
    Leuk dat we door de reisverhalen op de hoogte blijven van al jullie belevenissen! Fijn dat alles goed gaat en dat jullie genieten. Liefs en een knuffel voor Mirthe 🥰🥰🥰
  2. Henriette Zoontjens:
    28 januari 2020
    Hoi luitjes fijn te horen dat alles goed gaat, en Mirthe het heel goed doet, knap hoor, fijne dagen groetjes uit Tilburg